Einucent's Weblog

Lo questionari coquinassonet

Posted in Uncategorized by Mars on decembre 11, 2008

Me suèi fach taggar per Maime, e Lutz me ò faguèt remercar, m’execute laidonc

Si j’étais un slip : Comença mau, fai un bocin de temps que, sus me, sabe pus quò qu’es. Me sembla qu’un ròse en dentela me seguraria ‘na bona plaça.

si j’étais un sextoy : de qué « si… », SUÈI jà un sextoy, me-tot.

Si j’étais un fantasme :

Faire l’amour avec un animal : Quò m’es jà ‘ribat amb ‘na pintarda mas qu’es pas de bon suvenir, coneisse d’enguerras son pitit nom, totparrièr.

Si je devais te dire quelque chose pendant qu’on fait l’amour : Seriá pas pro concentrat per profiechar de la situacion e confessar quauqua-ren de me far perdonar de sega.

Si j’étais Clara Morgane avec mon cerveau actuel : La quela qu’es ‘ribada a la TV, tornariá lançar « les enfants du Rock » e fariá venir Nashville Pussy per far un concors.

Si j’étais une zone érogène : Ne’n seriá una que s’i espera pas, coma un tanèt plaçat lo long d’un passatge gaireben oblijat.

Si j’étais un détail irrésistible : Na pita varuja en dessus de l’uèlh, coma n’implant mas naturau, vos ai ren dich.

Si j’avais une morale sexuelle : Pas mens de 16 ans.

Si je me réveillais demain sans vagin ni pénis : De vagina ne’n ai pas jamai ‘gut, me mancarià pas, per contra sens viech … benlèu me tornaria metre a chucar mon poce ?

Espere las responsas de Jolian e d’Axel.

4 responsas

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lutz said, on decembre 11, 2008 at 2:58 del matin

    Un sex-toy biò ? N’ai somiat… 🙂

  2. einucent said, on decembre 11, 2008 at 4:30 del matin

    …mos pairins lo faguèren i a 31 ans

  3. pasha said, on decembre 17, 2008 at 2:10 del tantòst

    benlèu me tornaria metre a chucar mon poce ?

    Tu vo’es dire qu’es pus lo poce que tu te chucas ??????????? Quala soplessa !!!!!!


Daissar una responsa

